we're all as one tonight

ojoj, DÅLIG uppdatering... men jag har varit borta hela dagen

•skolan till 4
•WOK&ROLL med elin<3
•köpte örhängen, deo, parfym, duschkräm eller vad man ska säga och en bh.
haha sen skulle elin köpa en sak och hade inte pengar... hihi :)
•canalen
AHAHHAHHAHAH och då jag och elin spelade innebandy skulle hon vända och ta bollen så sladdade hon och föll så hon gjorde illa sig.. jag skrattade minst i 10 min, inte så snällt av mig men det såg jätteroligt ut (förlåt elin) AHHA :D
•nu blire TV
•sen SOOOOOVA!


bilderna har absolut ingenting med inlägget att göra...
men dom kommer iaf från min 15års-dag och då jag tänker tillbaka var den dagen SUPERROLIG<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

jag har ont:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback