and i´m back in the game

förlåt för min dåliga uppdatering, men jag somnade 11 igår och det är VÄLDIGT ovanligt för mig,  så jag ska försöka att sova typ snart ikv.. för imorgon kommer PAPPA HEEEEEM <33

och imorgon ska vi ha knytkalas, se film och käka godis med klassen, de kan lixom inte bli bättre.. :)
sen ska jag iaf göra några ärenden på stan och ska sedan vidare till bellas nya lägenhet för att fika med familjen och få saker av pappa (A), men nu ska jag sova, godnatt!<3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

sv: haha ja de är hon :]<3

Postat av: ElinStenberg!

Saknar dig med :)

men jag kommer ju till stan på fredag nästa vecka :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback