Elin är bäst, eller?

detta har varit en händelserik helg?, eller tid med elin!
näe, men gårdagen började perfekt förrutom att jag mådde lite illa, men elin kom så det blev HAPPYFACE lixoom :D

*vi träffades
*drog till emil
*hade snöbollskrig på ett garage
*hade korvkrig ;)
*eldade papper
*åt
*drog till canalen
*gick på stan
*döpte en staty till ingrid
*lekte fjortisar "vi lekte inte något som vi redan är", sa elin
*såg film på canalen
*hade kuddkrig
*spelade spel
*skulle sova men upptäckte att vi hade blivit bestulna
och där slutade vårat "äventyr" vara roligt.... SKÄMT Å SIDO :O!

nämen, det blev väldigt mycket sånt här av båda mig och elin "jälva fan, jag ska dränka han, jag ska strypa han sakta med säkert så han får känns paaain, åååååååååååååååååååååh, jag mår illa" eller okeej allt det där kom från mig om ni ville veta.. men ändå!


och idag vaknade vi upp och mådda lite sisådär, snackade med folk drog till polisstation och nu sitter vi här och försöker sammanfatta våran tid än sålänge :D
men det har varit en oförglömmlig tid med elin, och jag måste säga att även om stölden sööög så har vi ändå haft skitkul =D



tack och hej, ni äger!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback