haha, fan vad jag skäms!

för de första tänkte jag bara säga att jag äter ett äpple och ser hollywoodfruar ;)
för de andra så tror jag att jag dööör... haha då vi hade spelat klart med bandet så skulle jag följa lisa en bit och då började vi "tänka" på lite moves vi ska göra på scen när vi spelar, haha och då dansar jag på GALET som jag aldrig har gjort förr och skriker "THANK YOU SKELLEFTEÅ" precis då anton vevar ner rutan och hör mig..! bara så ni vet var de PINSAMT så jag finenr inga ord!
sen sa han att vi skulle typ dansa så på måndag, HAHHA de kan han fetglömma.. :)



men iaf, till de ROLIGA... alltså my suprise gååår att lägga in :D


den första är till min familj


och den andra är SÅKLART till min kompis lisa<3

(kommentera vad ni tyckte om filmerna, vill ni ha mer eller var jag värdelös på sånna :P
och du, skriv inte anonymt, jag vill veta vem du äääär :D)

Permalink Filmer Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: CAMIE

Det va supersöt och pytteliten ;D Så mysig! ^^,



Allt bra med dig idag? :D

Postat av: emelie

sv: varse! :D

gör du då?

Postat av: E M M A - den blonda

sv: men tack!! =)

sötblogg

Postat av: CAMIE

Jag kämpar med att hålla mig vaken >.< Är jättetrött idag :(

Postat av: nicolinaa:)

fina fillmer:)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback