obeskrivligt glad :D

MÅNGA ROLIGA SAKER PÅ EN OCH SAMMA DAG :O

1. Fick precis veta att min syrra fått jobb :D
2. Lisa och Pappa fyller år

3.
Fick den här bilden av elin nyss, hon har skickat den "fina" stjärnan som jag ville ha förhoppningsvis kommer den på torsdag eller fredag, sen sa hon att den kanske gick sönder då hon kastade ner den, men wtf ÄNDÅ GLAD JA BLEV :D visst är hon söt?, tack gumman :)<3

(ni andra får gärna skicka saker till mig, vadå det är alltid kul... och ni behöver inte göra det bara för att jag fyller år eller så, hon skämtade bara till de och det är jag glad över. den som gör det blir länkad KAN JAG MED GOTT SAMVETE LOVA :D )

jag kan bara säga att dom här tre sakerna gjorde min dag, eftersom jag är ju sjuk sitter det aldrig fel med goda nyheter och händelser... men nu ska jag titta vidare på tv. TJAO!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

haha ja alla tycker ju olika angående piercingar :P jag tycker det är råsnyggt!

Postat av: ElinStenberg!

Nämen gud vad jag är gullig som skickar kakor med posten och nu hoppas jag ju att jag ska få tillbaka något också ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback