pisst off!

okeej jag glömde att berätta hur förbannad jag är på en KÄRRING! eller jag menar person
men iaf igår när jag skulle åka buss hem så hade jag bara 12 kr och det kostar hela 13 kr och jag hade busskortet hemma på bänken, eller nånstans vart vet jag inte än för jag har inte letat, och dom tar inte emot vanliga jävla kort....
så jag bad henne att hon kunde bjuda mig på 1 enda liten pyttesmall krona ? men det jag får som svar är: jag kan inte göra så, för då måste jag betala den kronan själv, och då förlorar jag på de, jag förlorar den kronan från min lön...

men vafan är problemet, EN KRONA :@
jag var såhär  och att jag hade lätt kunnat  henne, som den här rutan...!
och jag svor så förbannat mycket då jag steg ur bussen att alla i busskön måste ha trott att jag hade damp eller nått, men de kändes nästan som om att jag fick damp!
och sen då jag träffade elin ville jag bara skrika ut, och såklart just då jag skrev kom en lärare... GREAT=D!
okeej, nu antar jag att ni inte orkar lyssna på min ilska längre så nu säger jag godnatt igen :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: amanda

HAHA, han går i min klass:]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback