rädda barnen du med..! eller bara gå med i tävlingen för skojjs skull?

jag tycker att ni borde titta in på amandas blogg, det är hon som är på bilden där nere<3

iaf, jag sitter och käkar godis till olika filmer,...
lisa frågade om jag ville vara med henne, och lisa om du läser det här: inget illa ment, men jag hade verkligen inte orken att göra något ikv, jag är helt slut och skulle bara vara tråkig att vara med! hoppas du inte tog illa upp på något sätt<3!



(visst hade jag blivit söt :])
jag tycker att ni ska göra precis som jag, vara med i en tävling... gå in och läs mer, man kan vinna ett underbart pris, själv blev jag född i KINA<3 det skulle vara något! men nu ska jag titta vidare på film, ha det bra alla gullungar, jag bloggar troligen mer sen ikv<3

Permalink Tävlingar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback