tävling!

sådär, hemma från en fantastisk dag i skolan <3!
de började med engelska där vi gjorde en lek, där man får ett ord och ska förklara de utan att säga ordet eller visa om man har det på sig osv.. sen på matten körde jag och julia 4 i rad fast gångertabellerna.. JAG VANN FAN 6/7 GÅNGER :O helt otroligt :D! på SOn såg vi en film om någon tjej som hade blivit våldtagen och de tog upp både SOn och svenskan. GREAT! Sen var det dags för gympa där Elsa, Clara, Julisa och Isabella höll i en del av gympan och sen vare brännboll men jag orkar inte förklara detajlerat :P och sista lektionen bjöd jag på saft och bullar och medan skulle vi skriva någon positiv sak om alla i klassen.. de slutade med bråk!
sen blev alla på¨bra humör och började sjunga abba låtar, HAHAHHA typiskt våran klass (L)


lite glad jag är nu, ska snart på tatong och äta, sen blir ALICE IN WÜNDERLAND (L) HAHAH


jag måste bara berätta en sak som några i klassen gjorde igår...

de började med att någon sa typ äckligast i världen, sen drog matilda ett namn ur klassen och såg vem de blev...


nu ska ni få gissa vad jag blev, rätt svar får en länkning.!  och jag kan säga att jag blev två saker, så ni måste gissa rätt på båda, eller om ingen gör de så tar jag den som gissar rätt, eller DOM :)


blev jag:

*fulast
*snyggast
*sämst i sängen
*bäst i sängen
*snorigast
*dummast
*bäst i världen
*smartast
*har störst K** (haha)
*har minst k**(haha)
*konsigast
*gulligast


okej, det är som alternativen ni får, och som sagt så blev jag två av dom :) och rätt svar ger länkning =)
lycka till!

Permalink Tävlingar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: emelie

sv: superbra(a)

själv?:)

Postat av: Anonym

gulligast å bäst i världen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback