this week was great. and now it´s gone.

lunchen var jättemysig med olivia och mamma. vi tittade på bilder från då vi var små och jag fick fram så många minnen, så det var härligt. men nu hade jag tänkt att visa hur min vecka har sett ut med bilder


färgade håret då ida tappade spegeln, så den ska fotas senare med kameran

träffade gumman<3

åt på max med elin

var hos skolsystern

bytte plats, så nu sitter jag med anton, ange och sofia Hö

fick fika av felix mamma på onsdagen

fick fika av kerstin på torsdagen

min och rasmus råtträllefarkost som kom typ 13 meter tror jag

min fina dekoration ?

hade inget att göra på tekniken, så fram med sandpapper och lim + en spik

handlade färgglatt

tog fjortisbilder typ ?

???

knackade på dörrar och sålde aftonbladet

hade lite att göra så varför inte fota tidningarna!

blev fotad av mamma nyss

och igen

fikade just med världens bästa olivia<3


nu tycker jag att det får räcka med bilder från i veckan... ska ut och fota nu, puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

olivia nilsson är ju världens bästa olivia..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback