if i could turn back time


fin gubbe jag gjorde på skolan

julias fina gubbe ?

nu är det bara färgen som fattas :)

<3

sista träningen innan spelningen




hittade typ en frågetävling när jag och elin gick broarna

BOOOORING

USCH, osminkad i tunnan... men den bjuder jag jag på lite smått

sjukt gulligt av emil.. bella vaknade med ett hjärta på golvet :D

AHHAHAH, idag då jag var ute och gick sket en fågel typ 7 cm från min fot, fatta om jag blev rädd och sprang iväg (A)

jag älskar dessa krokar, hahaha dom är typ kung ist för att hänga allt i en hög och typ slarva bort allt :P


sådär, det var allt från mig. Jag har även en film där jag sjunger som jag spelade in, men jag vet inte om jag vågar lägga ut den än, vi får väl se om den kommer så småningom :)

Permalink Bilder Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback