-11

Tre timmar innan jag började skolan blev jag petad ännu en gång i örat så jag vaknade. Drog på mig kläderna, käkade frulle åh hoppade på bussen. Väl inne på skolan såg jag amanda, gick till doris och satt där i nästan 2 timmar, men vi fick trevligt sällskap av Timothy och Andrea :)
Efter skolan gick Amanda och jag på stan tills jag skulle till käftis för att byta bågar i tandställningen vilket gör ganska förbannat ont nu.. Menmen jag överlever, och funderar på att be mamma om vi kan dra ut på en åktur med bilen, är rastlös :]

bilden har btw ingenting med inlägget att göra, kom bah på åh tänka på grisar :]

puss

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linn :)

du får den snart, de lovar jag :)

och btw var dt inte grisar du tänkte på, det var ju mig :] <3

Postat av: Linnea

älskar dig med gumman :] <3 :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback