2012!

kom just hem fråån bion med elin och vi såg då 2012.! jag grät i stort sätt hela tiden, även om jag inte visade det endel gånger så mådde jag lite dåligt, asså inte illa utan kändes som om att det kommer att hända, tänk om dom i filmen dör.

men då elin sa att tänk om det kommer hända så började jag tänka om lite för det kommer inte hända, iaf inte 2012 det är jag helt säker på.

iaf jag tog lite kort under filmen :] hehe, men nu måste jag sova för att imorgon så har vi jultemadag då jag ska ha musiktävling och typ julkort eller något. Förresten så har jag hittat min klänning till julfesten,YES :)

godnatt folket<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback