gabriellaaaaaaa

igår så var jag med gabriella, det var faktist jätteroligt. vi hade några ganska sorliga samtalsämen och roliga. vi såg film och hade det jätteroligt. jag mådde ganska dåligt vid halv 3 så jag skulle ta en alvedon så jag satte på en film och försökt svälja tog ett tag men det gick. 25 i så hade gabriella somnat men jag kunde verkligen inte sova då så det tog en halvtimme innan ja somna. sen vaknade vi vid 10 jag duschade och åkte till Din Sko för att jobba. nu ska jag till en stuga och åka skoter :D BYEBYE /rebeccaS

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: isabella

"åkte till Din Sko för att jobba" jobbar du där?

Postat av: isabella

"åkte till Din Sko för att jobba" jobbar du där?

Postat av: isabella

haha, oj råkade skicka 2 ggr :P dom här kommentarerna funkar inte så bra för mig XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback