happy something

Idag så har dagen varit ganska lugn förrutom att jag har haft så sjukt ont i magen, eller asså jag har mått illa. Ni vet som att det känns som att man ska svimma när som helst, men jag stod ut hela dagen så det känns bra. Jag tog även ÅRETS FÖRSTA moppetur idag, och det var sååååå härligt att jag ska ut imorgon igen :D! Ummm, jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag ska försöka sova nu så godnatt mina små älsklingar<3


väldigt söt bild på mig och elin tkr jag :]<3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Åh men tack snälla du :)

Videoinlägg, okej, då ska jag göra fler så fort jag har tid xD Kram!

Postat av: pauline ♥

hej(:

hur äre idag?(:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback