jag måste lära mig prata igen

Idag så har jag haft lite problem med att prata, eller inte prata, utan att få fram rätt ord.
Det första var att jag skulle visa pappa mina sockar som jag hade fel väg..
HAHHA, och då sa jag: pappa, titta mitt januari. när jag tänkte säga pappa titta mina sockar.. sen bara flödade skrattet ur mig, och
farmor som nästan är döv visste itne vad jag skrattade åt så hon trodde jag skrattade åt henne men sa ändå:
bättre att hon skrattar än gråter :) asså hon är så söt farmor<3

De andra som blev helt fel var då jag hare varit och lämnat några saker till emil (bellas kille) så sätter jag mig i bilen sen och ska säga till pappa att dom håller på att lägga golv i hallen men jag hann så lång som: dom på att lägga pengar... ahhaa, vafan är mitt problem? jag måste typ sitta och TÄKNA innan jag pratar som jag vanligtvis inte brukar göra utan allt bara flyger ut ur käften på mig.. Det kanske inte låter så roligt för er men för oss som var med skrattade på som bara den :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback