let's get the party started

Har kanske varit hemma i 15 minuter nu, jag har varit ute och gått i två timmar efter att ha lämnat elin på bussis.. jag tror hon redan har kommit hem nu men iaf jag tänkte visa en video som ändå är rätt lång, men jag har typ lagt ihop 9 olika videoklipp, för jag tänkte att det var bättre än att ni ska få se alla, men ni kommer nog inte fatta så värst mycket av filmen och vi vet.. vi är inte normala någons




sen får ni några bilder också

jag tyckte att tvålen var så fin på CK så jag var tvungen

elin tyckte som här var ganska fina ;) eller hur elin<3?

vi åt en smarrig sallad utanför Din Sko :P!

okej man ser ingenting på denna bild, men det jag tänkte visa var gaffel/skeden som var grymt ful så jag och elin bara satt och skrattade åt den, man fick inte upp nå mat med den.. HHAHAHH

mysig stund framför elden

babyproffsen är bäst, dom har råcoola saker där <3

inne på scandic där vi gick på toa, egentligen fick man inte de men hon i kassan var så jävla snäll<3<3<3 stort + till henne :)

och här somnar man mitt i en trevlig konversation... hon sov sådär i en timme tills hon börja prata i sömnen och såhär lät de:

elin: beckis ska dricka
jag: vars ska jag dricka?
elin: dricka
jag: vad ska jag dricka och med vem?
elin: inte vet jag, beckis ska dricka
jag: men vafan babblar du om?
elin: jag vet inte (med en jävligt irriterande röst)
jag: du ska sova nu
elin: hon ska dricka



HAHAHHA, var då ett jävla tjat om nå drickande.. ;)
men jag fick mig ett gott skratt, HAHAHA stackarn var helt borta!<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ElinStenberg!

Hahaha, men du jag var lugnt gode cool! :)

Vars ska vi sova nästa gång jag kommer då? :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback