Bjuden på lunch + skratt som aldrig tog slut

Jag har aldrig någonsin i hela mitt liv haft så här roligt hos farmor och farfar någon gång. Det var alltså hela min familj+farmor&farfar+bellas Emil :)
Vi satt alltså och pratade om pinsamma saker, om i princip ALLT! Hur kul som helst, och jag garvade hur mycket som helst tills mamma visar en bild på Mona Sahlin och VISAR den bilden för alla, säger vem det är och när bilden visas för farmor och hon säger: Visst är det Mona? Hon har blivit lite annorlunda (eller nått sånt, minns inte riktigt vad hon sa exakt) HAHHAHAHAHHA

Nu kanske ni inte förstår någonting, men tänk er en bild där man har lagt till några äckliga saker, och det var så jävla roligt, för farmor hör typ INGENTING, så hon fattar aldrig vad vi skrattar åt. Och det är så synd om henne när vi sitter och blir RÖDA i ansiktet av skratt när hon tittar på och säger nått liknande att hon har en kompis som också är typ döv, och att hon sa att man ska typ bara sitta och skratta med eller nått :P Eller näe, jag minns faktiskt inte vad hon sa men nu skiter vi i de :)

Sen så hade både pappa och emil några roliga saker som dom berättade och när jag tänkter tillbaka kan jag aldrig sluta skratta :D OMG!



här är dom, min älskade farmor och farfar <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback