LÅNG konversation

jag tänkte visa min och moas konversation då jag och elin hade sms roulette :P
J = jag
M = moa


jag måste bara säga såhär att jag blir vädligt imponerad om du orkar läsa allt, men framför allt är jag jävligt imponerad att jag orkade skrive, tog ett BRA tag för ERAN skull.. så jag hoppas ni orkar läsa nu (A)

j: ska vi gå på dejt imorgon?
m: okej, vad och exakt menar du? vilken tid? var?
j: kl 3 inatt i dina drömmar
m: ha ha ha ;) okej funkar bra för mig ska jag lämna dörren öppen ;)?
j: nae, de räcker med kakor och saft... jag hittar in själv, eller lås bara inte dörren :) har ni brownies ?
m: hmm, nej men jag hinner nog baka några! ;)
j: härligt, jag tar åsnan på sisådär 30 minuter, hon börjar bli lite ringrostig
m: jasså, har du testat att smörja in henne med olja? ;) ska tydligen funka jättebra
j: jag provade med babyolja men hon bara la sig ner och skrek som en unge :O
m: jaså, testa smör ;)
j: det blir hon dålig i magen av, vi får se om jag ska prova att linda in henne i sparris så hon kan glida fram
m: de funkar bra :)
j: jasså haru du testat :O?
m: ahha jupp på en gris, men den rullade fram ;)
j: men jag har en åsna, lika smal som en stock
m: haha, men problemet var att den inte såg vart den rullade ;)
j: du borde koppla din gris nästan gång :O vet du vilken fara du utsätta alla för :/
m: haha, ja den råkade faktiskt rulla över en gammal tant och gubbe :( men dom skrek och sprang efter ;)
(sen sa moa att jag skulle skaffa ratt på min åsna, och typ tränsel för att kunna styra men men jag fattade inte hur) 
m:inte vet jag, fast annars så får du skrika så att åsnan hör dig ;)
j: döv:/ och dessvärre är hon blind också :(
m: ojdå, du har inte funderat på att skaffa en lite öö bättre åsna?
j: nej, min äslkling har alltid följt mig och ska följa mig till graven<3
m: haha okej :) då får jag väl tända en brasa så att hon känner lukten och hittar till mig ;)
j: ta hellre fram nå köttbullar med sås, det brukar gå hem hos henne :) är vid mammas jobb nu
m: okej, men din åsna håller väl inte på att falla ihop va?
j: joo typ :(
m: okej, men jag ställer ut lite vatten :)
j: hon vill ha vodka :O de trodde jag du visste :/
m: ojdå, vilken ras sa du nu igen att hon va?
j: jag har inte sagt någon ras, men en rottweiler korsat med s:t bernads :)
m: dom har jag hört ska vara väldigt smarta och att dom lever länge + att dom kan köra MC fast de sista vet jag inte om jag tror på, folk säger så mkt nuförtiden :)
j: men min KAN köra MC :O dessutom brukar hon köra traktor på morögatan näre är mkt snö =)



försår om ni fattar NADA för det gjorde inte vi, men nu vill jag sova, gonatt sötnosar =)<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback