read my mind

så ni vet så kommer det inte bli så mycket till att blogga ikv, för jag ska ut och kommer hem vid 12. vi får se om jag slänger in något inlägg.

iaf, pappa är påväg hem hoppas jag med maten :)
jag är DÖDShungrig alltså.
det var inte så speciell dag på skolan, förrutom att jag julia och sofia tog kort med en låda... asså jag orkar inte berätta allt så ni får väl klura ut själva hur man tar kort med en låda. aja, och sen framkallade vi dom. ska se om jag får något kort med mig senare så jag kan visa i bloggen

och idag på elevensval spelade jag bas och det gick GALANT dom två sista gångerna, så det var nice :D


det här var iaf låten som vi spelade

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ElinStenberg!

Nu finns svaren på frågorna som ni ställde i min frågestund! :]<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback