Jag borde skämmas,.. fast på något sätt gör jag inte de

Ojojoj, jag har verkligen inte ork att blogga, eller har inte haft någon ork. Men jag kanske ska börja om igen ? vad säger ni, eller ska jag bara skita i den och lägga ner den helt och hållet ?


Iaf, jag har ju jobbat nu i två veckor på mitt sommarjobb. Vi har under första veckan satt ihop en föreställning för barn och nu dom två veckor som vi har/hade kvar ska vi visa upp den för barn. Hittills har det gått jättebra, vi har fått mer jobb fast mer i slutet av sommaren, så det känns great.

Tänkte visa upp lite bilder från när vi har jobbat osvosv :)!


här fixar vi oss för fulla muggar, eller iaf dom andra!


varm choklad funkar i alla lägen


Här snickras de på sagan!


Där har vi nästan hela gänget


Glasspaus :)!!


grrrr..


Världens godaste kycklingtaco som jag och Agnes delade uppe på Victoria. Mums!!


En helt vanlig dag på jobbet ;)


Sötisar :)<3!


Telefonen som vanligt ;)



Okej de där får räcka med bilder från jobbet, kanske slänger in en till bildbomb ikv på klassresan som jag inte har gjort än :O!! aja, kram :)

Permalink Bilder Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback