do not...

asså blogg.se har varken funkat för mig idag eller igår :S
så det är därför det har varit GRYMT dålig uppdatering på senaste tiden, men det skare bli ändring på =)

iaf dagen började bra med skola, eller jag sov i vilorummet en timme idag för jag mådde inte bra, sen efter skolan promenerade jag, elin, emil och lukas till bussen där vi åkte till bergsbyn (dock bara jag och elin) för att äta och så... sen blev de canalen och där såg vi

som var skitbra, alla som inte har sett den MÅSTE se den och det är en order (A)
nämen den var skitbra iaf, men nu ska jag sova så att jag orkar imorron, vi går ju ändå bara halvdag, men ändå... jag ska på stan sen med elin, iaf puss och kram<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback