klätterapor, springandetigrar, krypandemaskar?

Mycket rolig dag må jag säga. Jag åkte iväg med olivia och emmy till boda borg men dom har ändrat så det är 2 timmar för 100 kr så, men vi var tydligen så peppade sa hon i kassan så vi fick vara där i 30 min till=D

haha, man kan väl inte säga att det gick alltför bra för oss, klarade kanske 5 banor... Men dom har gjort om en bana så den är så JÄVLA jobbig att jag mådde verkligen illa efteråt, man skulle först springa 20 längder, sen spinna en kilometer och sen steppa typ 1000000000 ggr.. :/
jag har spelat in de mesta av den så ni får se, men det var iaf kul.. ska käka nu så ha de tills senare så får ni se filmer =D<3!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback